.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان در وداع با شهداى ميدان مين
مردم گلستان ديروز در هواى بارانى با ۳ تن ازسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامى استان كه در مناطق آلوده به مين در قصر شيرين به شهادت رسيده بودند وداع كردند.

مردم گلستان ديروز در هواى بارانى با ۳ تن ازسرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامى استان كه در مناطق آلوده به مين در قصر شيرين به شهادت رسيده بودند وداع كردند.

مراسم وداع با شهداى استان با حزن واندوه بسيار با حضور مسئولان ارشد كشورى و لشگرى، نظامى، انتظامى، خانواده هاى معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، آزادگان و مردم استان ازمحل تيپ يكم نينوا به سمت امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار شد.
سردار شهيد «امير اسدى» مسئول پاكسازى مناطق آلوده به مين شهرستان قصر شيرين، روز پنجشنبه به همراه شهيدان «سيداسماعيل حسينى» و «شعبان يوسفى»، در حال انجام پاكسازى به درجه رفيع شهادت نائل شدند.
شهيد اسدى يكى از همرزمان شهيد «عليرضا عاصمى» فرمانده اردوگاه شهداى تخريب در دوران دفاع مقدس بود كه در مدت حضور خود در جبهه هاى حق عليه باطل در زمان ۸ سال جنگ تحميلى بارها به درجه جانبازى نائل آمد و يك پاى خود را نيز در ميادين مين در زمان جنگ تحميلى از دست داد.
سردار شهيد اسدى به همراه همرزمان خود هميشه در ميادين آلوده به مين در مناطق عملياتى جنوب و غرب كشور براى پاكسازى اين مناطق در تلاش بود كه ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ششم ارديبهشت ماه امسال بر اثر انفجار مين در مناطق مذكور به شهادت رسيد. همچنين در عمليات پاكسازى ميادين مين يكى ديگر از همراهان اين تيم به نام «ابراهيم آلوستانى» نيز به شدت مجروح شد. سردار شهيد اسدى اهل و ساكن شهرستان گنبد كاووس و شهيدان حسينى و يوسفى به ترتيب ساكن روستاهاى يساقى و چهارده از توابع شهرستان كردكوى بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.